Documentació a presentar pels membres electes
El personal electe haurà d'aportar abans de prendre possessió del càrrec la documentació que es detalla a continuació.
En aquest apartat trobareu les indicacions a seguir i els models de documents.
-
Indicacions sobre la documentació que ha de presentar el personal electe de la Diputació de Barcelona.
Documentació a presentar:
- Document 1 - Autorització de dades de contacte.
- Document 2 - Formulari d'alta a la Diputació de Barcelona.
- Document 3 - Document de dades al pagador (enllaç amb l'Agència Tributària).
- Document 4 - Sol·licitud d'alta de dades bancàries.
- Document 5 - Designació de persones beneficiàries de l'assegurança subscrita per la Diputació de Barcelona.
- Document 6 - Fitxa biogràfica dels electes.
- Document 7 - Fotocòpia del DNI.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.