21/12/2020 07:20 h.

El Servei Local de Teleassistència estrena nova web més atractiva, accessible i transparent

El Servei Local de Teleassistència tanca l’any amb la publicació d’una nova web. Aquesta té l’objectiu de facilitar l’accés als continguts per part de la ciutadania, oferir informació d’utilitat a les persones usuàries i als municipis, proporcionar una visualització més atractiva i amigable i millorar la transparència de la Diputació de Barcelona i dels seus serveis i programes.

En aquest sentit, la web ofereix informació clara a través d’accessos directes des de la portada, on els i les ciutadanes interessades en el servei de teleassistència, així com  les persones que ja son usuàries, podran consultar fàcilment informació d’interès sobre el servei.

De forma especial, s’ha volgut millorar l’accessibilitat i visualització de la informació que s’ofereix als municipis relativa a documents clau del servei com els preus, les bases d’adhesió i d’altra documentació.

A més, s’ha fet visualment més atractiva la totalitat de fulleteria de difusió de què disposa el Servei Local de Teleassistència relacionada amb informació general del servei i diferents campanyes amb mesures preventives de seguretat a la llar o davant d’incendis, entre d’altres temàtiques.

Finalment, cal destacar que el Servei de Teleassistència publica un Butlletí al qual es pot subscriure qualsevol persona que vulgui estar informada de les novetats del servei.

Durant el proper 2021, aquesta nova web s’anirà completant amb més continguts  vinculats al nou contracte del servei que aportarà moltes novetats al model de prestació, als municipis i a les persones usuàries. Amb aquest mateix objectiu, la nova web també contempla un carrusel de notícies a la portada que permetrà al Servei Local de Teleassistència disposar d’un mitjà dinàmic de comunicació de les novetats i millores més rellevants que es vagin implementant.

Per a més informació, consulta la web del Servei Local de Teleassistència.