01/03/2019 11:29 h.

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? arriba a Sant Adrià de Besòs

Està instal·lada entre l’1 i 21 de març

Sant Adrià del Besòs acull l'exposició Controles? a l’espai Cultural Font de la Mina, de dilluns a divendres de 9.30 h a 17 h per visites concertades i de  17h a 19h entrada lliure.

Fins al moment s’han programat  5 visites guiades amb adolescents i joves de diferents Centres i recursos del municipi, Escola Esperança, Institut Escola La Mina, Escola Oportunitats,  Centre Obert Salesians, Projecte Promoció de l’ Èxit escolar.

S’han programat també  2 sessions formatives per a famílies i 2 sessions  formatives   per a professionals del lleure i educadors socials.

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 66 municipis i  ha estat visitada per un total de 36.442 persones, de les quals 29.027 han estat escolars.

Més informació de l'exposició Controles? aquí.