01/02/2019 08:30 h.

L’exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? a Moià

Instal·lada entre el 29 de gener i el 18 de febrer

L’exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles?  estarà instal·lada a Moià entre el 29 de gener i el 18 de febrer, a  l’Ateneu Sant Josep, de dilluns a divendres de 9.30 h a 17 h per a visites concertades, i dimarts i dijous de 17h a 19h amb entrada lliure.

S’han programat  21 visites guiades en les quals està previst que hi passin uns 525 adolescents i  joves dels municipis de Moià i Castellterçol. S’han programat, a més a més, dues sessions formatives amb professorat.

L'exposició Controles?, proporciona informació sobre drogues, treballa els factors de protecció per prevenir-ne el consum i reflexiona sobre l'estil educatiu dels pares i les mares. Com a novetat a partir d’aquest any 2019 s’incorpora la figura d’un mòbil a l’exposició per abordar l’ús de les TIC.

L’exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 63 municipis i  ha estat visitada per un total de 34.551 persones, de les quals 27.413 han estat escolars.