S'inicia una nova acció formativa del BAF 2023

©Unsplash

22/02/2023

©Unsplash

Autogestió emocional en temps de reptes

Aquesta formació dirigida per Laia Boix i Ariadna Roca. Els objectius d'aquest curs son:

• Percebre, comprendre i regular els estats emocionals propis i aliens.
  • ­Reduir la presència dels estats emocionals desagradables i desenvolupar la capacitat per a autogenerar-se emocions positives en temps de dificultats.
  • ­Conèixer i posar en pràctica estratègies d'autoregulació per a gestionar la intensitat i la durada dels estats emocionals.
  • ­Analitzar els límits i els facilitadors de la implicació personal i la responsabilitat.
  • ­Avaluar la coherència entre les accions i els valors propis.
  • ­Acceptar el dret i el deure de buscar el propi benestar i el de la comunitat.
  • ­Aprendre estratègies per a la defensa dels propis drets, opinions i sentiments de manera assertiva.
  • ­Desenvolupar mecanismes per a l'assoliment dels objectius i fites.
  • ­Conèixer les característiques de les persones resilients i identificar els recursos propis per a afrontar els reptes de la situació actual.

Aquestes formacions estan adreçades a professionals municipals dels governs locals de la província de Barcelona.

Més informació, consulteu aquí