Actuem amb energia, a Guardiola de Berguedà

05/07/2024 -07/07/2024

Divendres i dissabte: de 17 a 20 h. Diumenge: d'11 a 14 h.

Cine Petit de Guardiola (Antiga estació) 08520 Guardiola de Berguedà

• Escolar
  • Familiar
Actuem amb energia, a Guardiola de Berguedà

Es tracta d'una exposició lleugera integrada per sis lones desplegables (roll-up).

L’exposició pretén que les persones visitants aprenguin de forma rigorosa i científica però, a la vegada amena, els conceptes clau en relació amb l’energia i el canvi climàtic.

La mostra ensenya com, a partir d'un recurs que es troba a la natura, podem acabar encenent un llum; els avantatges i els inconvenients derivats d'aquest procés; els efectes del nostre consum; què és el canvi climàtic i quines conseqüències té; com es pot veure influenciat per l'estalvi i l'ús eficient de l'energia en el nostre dia a dia, i com les administracions locals, nacionals i internacionals hi tenen un paper important.

L'exposició Actuem amb energia consta de 5 àmbits que van introduint gradualment els diferents conceptes sobre l'energia:

• Aspectes generals, dades i curiositats
  • Recursos energètics
  • Canvi climàtic
  • Consums locals, impactes globals
  • Els municipis actuen

Web de l'exposició

Contingut

L'exposició Actuem amb energia consta de 5 àmbits que van introduint gradualment els diferents conceptes sobre l'energia:

• Aspectes generals, dades i curiositats
  • Recursos energètics
  • Canvi climàtic
  • Consums locals, impactes globals
  • Els municipis actuen

Fitxa tècnica

Lones desplegables (roll up) de 2 m d’alçada per 1 m d’amplada.

Aquesta exposició està pensada per a ser exposada únicament en espais interiors.

• Espai expositiu d'uns 50 m2. L'exposició és modular i pot instal·lar-se de forma fraccionada en espais com ara un passadís ample, sempre protegit, però, d'eventuals desperfectes provocats pel trànsit de persones o objectes, i amb lloc suficient per a una visita relaxada.
  • Bona il·luminació general de la sala.

Transport

El transport de l’exposició es pot realitzar amb un turisme o furgoneta petita i va a càrrec de l’Ajuntament sol·licitant.

Material complementari

Porta l'exposició al teu municipi

Per sol·licitar l'exposició Actuem amb Energia cal que ompliu el següent formulari

T'oferim una visita guiada a l'exposició. Si hi estàs interessat/da, fes-nos-ho saber afegint-ho a l'apartat "Observacions" del formulari de sol·licitud.

En cas de què us sigui adjudicada l'exposició, caldrà que, un cop finalitzat el període de gaudi, ompliu el següent qüestionari .

Tipus d'exposició

• Puntual