Smart City Live 2020

Aquest any la Smart City Expo World Congress, principal esdeveniment mundial del món de les Smart Cities, es converteix en la Smart City Live 2020 (SCLive 2020): un congrés virtual de dos dies amb ponències de renom que tindrà lloc els propers 17 i 18 de novembre de 2020.

Informació oficial i agenda de l'esdeveniment: www.smartcityexpo.com

Inscripció gratuïta a l'esdeveniment: https://register.tomorrow.city (Per més informació sobre la inscripció, anar al final d'aquesta pàgina web)

Participació de la Diputació de Barcelona en el congrés SCLive 2020

17 de Novembre (Jornada Institucional, format programa de televisió)

(ordenat per horari de les sessions)

18 de Novembre (Jornada Tècnica)

Sessió 1 - 9:00-9:45h: "Barcelona Smart Region: innovative projects to improve connectivity and sustainability" (18 de novembre de 2020, 9:00-9:45h ) (Idioma: ANGLÈS; traducció al català i castellà)

Fiber optic implementation on the local road network in the province of Barcelona
Hugo Moreno Moreno, Cap de la Secció de Mobilitat i Seguretat Viària, Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals.

Smart Urban Platform for urban data management
Gregori Mora Cogul, Cap del Servei d'Assistència Municipal i Suport Estratègic, Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

Data management and ICT as key factors for climate action and territorial balance
Carme Melción Fontbernat, Tècnica de Medi Ambient a l'Oficina de Canvi Climàtic i Sostenibilitat, Àrea d’Acció Climàtica.

Barcelona Province: Sustainable Smart Destination
Cristina Vicentini, Tècnica de Projectes Europeus, Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i  Comerç.

Modera la sessió: Anna Duch T-Figueras, Tècnica de Projectes Europeus, Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

Sessió 2 - 17:45-18:30h: "Barcelona Smart Region: providing smart services for citizens" (18 de novembre de 2020, 17:45-18:30h) (Idioma: CATALÀ; traducció a l'anglès i al castellà)

Servei Local de Teleassistència
Mercè Martín Rodríguez, Cap de la Secció de Recursos per a l’Autonomia Personal, Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar.

Xarxa de Parcs Naturals
Josep Melero Bellmunt, Cap de Secció de Divulgació i Comunicació, Àrea d’Infraestructures i Espais Naturals.

Els serveis virtuals de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, una estratègia per estar sempre a prop dels usuaris
Mario Aguilera Giménez, Tècnic de la Unitat de Dinamització i Serveis de Biblioteques, Àrea de  Cultura.

Projecte de Vies Blaves
Xavier Font Urgell, Cap de l’Oficina Tècnica de Turisme, Àrea de Desenvolupament  Econòmic, Turisme i  Comerç.

Inscripció a la Smart City Live 2020:

Aquest any la inscripció és gratuïta i oberta per a tothom, però per accedir-hi, prèviament cal fer una preinscripció. Aquesta preinscripció ja està disponible i oberta al següent enllaç: https://register.tomorrow.city.
(Nota: recomanem utilitzar un navegador diferent a Internet Explorer, ja que poden sorgir problemes a l'hora de fer la inscripció)

Un cop feta la inscripció es rebrà un correu electrònic on s’informa sobre la plataforma del congrés on s’emetran tots els esdeveniments. Aquest accés estarà disponible el dia anterior a l’inici de l’esdeveniment, el 17 de novembre de 2020. Aquell dia es rebrà un correu electrònic amb l’enllaç a la plataforma des d’on el públic podrà accedir directament a la plataforma i triar les sessions (sides events) als que volen assistir. IMPORTANT: Tota aquesta gestió la desenvolupa Fira de Barcelona i és independent de la Diputació de Barcelona