Estratègia local: Què és l'estratègia local?

Guia
informar

És clar que el més important del programa CuEmE sou els cooperativistes, que durant tot l’any treballeu de valent per crear la vostra cooperativa i per arribar al dia del mercat amb una parada que faci molt de goig.

Però, a més de vosaltres, també hi ha altra gent. Els vostres tutors i tutores us acompanyen al llarg de tot aquest projecte. També hi serà el personal de l’ajuntament: des de representants del govern del vostre municipi, com l’alcalde, l’alcaldessa o algun regidor, que compartirà amb vosaltres moments molt importants de la creació de la cooperativa, fins a les persones que treballen a l’ajuntament, que us organitzaran tallers i xerrades, us posaran en contacte amb els mitjans de comunicació, gestionaran els permisos perquè pugueu fer la parada el dia del mercat… També col·laboraran en el projecte gent de les empreses, de les botigues o de les entitats que us explicaran un munt de coses interessants com, per exemple, com s’ha de fer un logotip o com funciona una planta de reciclatge.

Perquè tot això sigui possible cal que estigui molt ben planificat i coordinat. I aquesta planificació es fa a través de l’estratègia local.

Estratègia local: Què és l'estratègia local?