Programa Cueme: Qui participa en el programa CuEmE?

Teoria
informar

On som?

Hi ha cooperatives CuEmE a totes les comarques de la província de Barcelona.

Podeu descarregar el mapa al següent enllaç

Mapa Programa CuEmE curs 19 20:

Quants som?

El programa va començar el curs 2011-2012 amb set municipis i set escoles participants. Es van constituir 15 cooperatives amb un total de 373 alumnes. En aquests moments ja hi participen 103 municipis i hi ha més de 9.500 alumnes creant cooperatives en el marc del programa CuEmE

Curs 2019-20
Municipis 104
Escoles 237
Cooperatives 395
Alumnes 9.617

A l’espai web del programa, es pot trobar informació de les cooperatives cueme (les del curs actual s’actualitzen a principis del segon trimestre) i també els anuaris de les cooperatives participants en cursos anteriors.

Programa Cueme: Qui participa en el programa CuEmE?