Explicació general: Descripció de la metodologia CuEmE

Teoria
informar

Quan creeu la vostra cooperativa treballareu per projectes. Això vol dir que, mentre feu el vostre projecte de creació de la cooperativa, aprendreu un munt de coses. Amb aquest projecte treballareu les matemàtiques, la llengua, l’educació artística, el coneixement del medi i la informàtica, però ho fareu d’una manera diferent. Per exemple, quan dissenyeu el vostre logo aprendreu tècniques de dibuix, i quan calculeu el preu dels productes estareu fent matemàtiques.

A més, durant tot el projecte de creació de la cooperativa anireu seguint una sèrie de passos que us ajudaran a arribar als vostres objectius:

Quan entreu al mòdul trobareu informació sobre els objectius i les activitats que realitzareu.

Al començament de cada mòdul, explorareu entorn de cada un dels temes que toqui treballar (la imatge, el finançament, la venda…) i aprendreu un munt de coses noves.

És molt important que us organitzeu, que decidiu el que heu de fer i que us distribuïu bé la feina entre vosaltres. Si voleu arribar al dia del mercat amb un munt de productes per vendre, cal que abans feu molta feina, i per això us heu d’organitzar.

Després aplicareu allò que heu après. Cada fase del projecte serà diferent i anireu aprenent a crear la vostra cooperativa entre tots i totes. Per fer-ho comptareu amb l’ajuda dels i les mestres i del personal de l’ajuntament, que us acompanyaran al llarg de tot el projecte.

Al final de cada fase és molt important que compartiu allò que heu fet, perquè tothom conegui el vostre projecte i perquè el dia del mercat molta gent compri els vostres productes.

Finalment, cal que reflexioneu sobre el que aneu aprenent i que al final de cada fase penseu en les coses noves que heu vist i en les coses que més us han agradat.

Explicació general: Descripció de la metodologia CuEmE