Explicació general: Descripció de la metodologia CuEmE

Teoria
informar

En aquest projecte fareu matemàtiques, llengua, educació artística, coneixement del medi i informàtica, però ho fareu d’una manera diferent.

Per exemple, quan dissenyeu el vostre logo aprendreu tècniques de dibuix, i quan calculeu quin preu posar als productes estareu fent matemàtiques.

A més, durant tot el projecte anireu seguint una sèrie de passos que us ajudaran a arribar als vostres objectius:

Quan entreu a cada fase trobareu informació sobre els objectius i les activitats que fareu.

Primer explorareu el tema de què tracta (la imatge, el finançament, la venda, etc.) per descobrir com us ajudarà a fer el vostre projecte.

És molt important que us organitzeu. En cada fase haureu de fer moltes tasques diferents i decidir com us les repartiu entre vosaltres.

Aplicareu allò que heu après. A cada fase del projecte us proposarem exercicis perquè aprengueu tot allò que necessitareu posar en pràctica per crear la vostra cooperativa. Comptareu amb l’ajuda dels i les mestres i del personal de l’ajuntament, que us acompanyaran al llarg de tot el projecte.

Al final de cada fase és molt important que compartiu allò que heu fet, perquè tothom conegui el vostre projecte i molta gent s’animi a comprar els vostres productes el dia de la venda.

Finalment, cal que reflexioneu sobre el que aneu aprenent i que al final de cada fase penseu en les coses noves que heu descobert i en les coses que us han agradat més.

Explicació general: Descripció de la metodologia CuEmE

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.