FASE 4: Eina d’avaluació

Eina
reflexionar

1. Què has après fent els prototips i l’estudi de mercat?

Quines coses noves has après sobre com s’escullen els productes que hi ha a les botigues?
Quines tècniques artístiques has utilitzat que no coneixies?
Què has après fent el càlcul del preu dels productes de la cooperativa?
I en el treball conjunt amb els teus companys i companyes?
...

2. Què has fet i què t’ha semblat? Selecciona les activitats que has fet i marca les que t’han agradat més i les que t’han agradat menys.

Què has fet? Què t’ha semblat?
Activitats Selecció Les que t’han agradat més Les que t’han agradat menys
Explicació del tema
Planifiquem la feina
Fem els prototips
Calculem el preu dels productes
Escollim els productes
Comuniquem l’elecció del producte
...
Reflexionem sobre el que hem après

Descarrega la taula per emplenar-la:

Quadre eina d'avaluació (Word)

3. Digues quina és l’activitat que t’ha agradat més i explica per què.

FASE 4: Eina d’avaluació

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.