FASE 5: Eina d’avaluació

Eina
reflexionar

1. Què has après buscant finançament per a la cooperativa?

Per exemple: quines coses noves has après sobre el finançament? Què has après preparant la presentació? I presentant el projecte? Què saps ara sobre els crèdits bancaris? I sobre el micromecenatge?

2. Què has fet i què t’ha semblat?

Què has fet? Què t’ha semblat?
Activitats Selecció Les que més t’han agradat Les que menys t’han agradat
Explicació del tema
Planifiquem la feina
Financem la compra de materials o eines
Donem a conèixer el nostre finançament
...
Reflexionem sobre el que hem après

Descarregar la taula en format editable:
Quadre eina d'avaluació (Word)

3. Digues quina és l'activitat que més t’ha agradat i explica perquè.

FASE 5: Eina d’avaluació