Accions de millora contínua als serveis socials d'atenció domiciliària SSAD

Què és | Objectius | Com funciona | Qui ho pot demanar | Com es demana el programa

Què és

S'ofereix suport per a la gestió de la prestació del servei d'atenció domiciliària (especialment pel que fa als Plecs Tècnics, Reglament del SSAD, els estudis de costos del servei de SAD, ...) i altres suports o acompanyaments relacionats amb el model de provisió.

• Atenció Integrada de serveis i suports al domicili
  • Organització dels equips i Professionalització del SAD
  • Personalització i Accés als serveis socials d'atenció domiciliària
  • Contractació pública i diversificació de l'oferta

Com funciona

s'ofereix suport tècnic i acompanyament als ens locals participants en els Espais d'Innovació del SSAD, per dissenyar o implementar actuacions innovadores que han estat objecte d'anàlisi en les jornades realitzades en el marc dels Espais d'Innovació.

Qui ho pot demanar

Ajuntaments de municipis de més de 5.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades.

Com es demana el programa

A través del Catàleg de Serveis.