Taller: microfonia sense fils

21/02/2024 - 22/02/2024 De 09:00 a 13:30 i de 15:00 a 17:00 h. 934 022 978 o.difusioa@diba.cat

Plaça Didó, 1- 08221 (Terrassa) - ESTAE (Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle)

Destinataris

Personal tècnic d'escenari de qualsevol especialitat, amb un nivell bàsic de coneixements dels equips i tècniques de sonorització. Preferentment personal dels espais escènics municipals adherits al Circuit de la Xarxa d'Espais Escènics Municipals.

Presentació

Les tasques de muntatge de conferències, concerts i espectacles en espais escènics municipals, siguin teatres, sales d'exposicions o altre tipus d'equipaments, sovint comporten el muntatge i utilització de sistemes de microfonia i monitoratge sense fils.

El taller té com a finalitat proporcionar als assistents els recursos clau per abordar el muntatge, configuració i utilització de sistemes de microfonia i monitoratge sense fils que no presentin una gran complexitat.

La formació és teòrica-pràctica. S'efectuen classes-demostració amb equips i materials i muntatges pràctics a l'escenari. Les sessions es duran a terme a les aules, laboratoris i espais escènics de l'Escola Superior de Tècniques de les Arts de l'Espectacle (ESTAE) al Centre del Vallès de l'Institut del Teatre a Terrassa. Les activitats pràctiques tindran lloc a la Sala Maria Plans de Terrassa utilitzant els seus equipaments escènics i instal·lacions.

DOCENTS

Aleix Soler Castañé

Director i professor de l’especialitat de so de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle  de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica).

Enginyer tècnic industrial, especialitat electrònica industrial.

Bachelor of Engineering, Sound Broadcast Engineering. Graduat en art dramàtic, especialitat escenografia. Tècnic de so per a l’espectacle en viu i televisió.

Roc Mateu Trias

Professor de l'especialitat de so de l’Escola Superior de Tècniques de les Arts de l’Espectacle  de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona i la Fundació Politècnica de Catalunya (Universitat Politècnica).

Dissenyador de so d´espectacles de teatre musical. Guanyador de 4 premis butaca a Millor espai sonor i 5 premis “Gran Via de Teatro Musical” al millor disseny de So.

Tècnic de so per a l’espectacle en viu i televisió per a grans formats en directe. DPA microphones Masters Club, Provador en I+D.

(PREINSCRIPCIONS TANCADES)