Oficina Tècnica de Sistemes d'Informació Municipals

Telèfon: 934 726 037

e-mail: ot.sinfmpals@diba.cat

Funcions

L’Oficina Tècnica de Sistemes d’Informació Municipals (OTSIM) té com a missió:

• Vetllar per la disponibilitat de tots els sistemes d’informació que la corporació posa directament a l’abast dels ajuntaments i governs locals o que s’utilitzen per oferir un servei directe als municipis. Treballar per la disponibilitat implica: resoldre les incidències que es produeixen, adaptar els sistemes als canvis legals i tecnològics que es requereixin i desenvolupar els canvis i millores que sol·licita l’usuari referent.
  • Implementar els nous sistemes d’informació d’ús municipal que les direccions o gerències proposin per la creació de nous serveis als municipis.

Els interlocutors de l’Oficina no són directament els ajuntaments sinó les direccions o gerències que ofereixen els serveis. Aquestes actuen com a referents del sistema d’Informació, reportant incidències i definint i prioritzant els canvis funcionals a implementar.

Comunitats de pràctiques

Altres directoris

Registre General

Model de sol·licitud / instància