Subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d'Informació

Telèfon: 934 723 511

e-mail: sd.desenvsi@diba.cat

Funcions

La Subdirecció de Desenvolupament de Sistemes d’Informació (SDSI) és responsable de planificar, dirigir i coordinar l’activitat en l’àmbit dels sistemes d’informació a la Corporació i als municipis de la demarcació.

Les seves funcions principals són:

• Col·laborar en el procés de definició, seguiment i avaluació de les línies estratègiques de la Direcció.
  • Participar en la definició, desenvolupament i avaluació de la planificació dels sistemes d’informació corporatius i municipals, d’acord amb les directrius establertes per la Direcció.
  • Establir els mètodes de treball que permetin una homogeneïtat en l’actuació de les diferents unitats que la composen, els mecanismes de coordinació interna, els diferents nivells de responsabilitat i els procediments a utilitzar per a la presa de decisions.
  • Dirigir, coordinar i impulsar la creació i el manteniment dels sistemes d’informació corporatius i municipals atenent a criteris d’eficàcia, eficiència i sostenibilitat.
  • Proposar a la Direcció noves solucions per al desenvolupament dels sistemes d’informació corporatius i municipals.

Comunitats de pràctiques

Departaments dependents

Altres directoris

Registre General