18/01/2024 13:35 h.

Calendari de trobades de la XEM per al 2024

Compartim amb vosaltres els calendaris amb les dates de les principals trobades i activitats previstes a realitzar en el marc de la Xarxa d’escoles municipals de música i arts i la Xarxa Municipal de persones Adultes durant aquest any 2024.

En el calendari de les XEBM, hem impulsat l’Espai de Reflexió del Nou Currículum infantil i volem obrir un nou grup de treball per abordar la inclusió des d’una perspectiva holística. En funció de la vostra disponibilitat, interès o experiència, podeu participar en totes o triar a quina línia us agradaria més implicar-vos. Recordeu que podeu participar diverses persones de cada escola i municipi.

En el cas de la XEMEE, per aquest any està previst desenvolupar dues línies fonamentals: la reflexió entorn al nou currículum i com implementar-ho a les escoles i l’elaboració del document d’acollida als nous professionals. En el calendari de la XEMEE, podreu consultar la proposta de dates. Recordeu que a la XEMME poden participar diverses persones de cada escola i municipi.

En el calendari de les EMMA, veureu que la major part de l’activitat d’aquest curs s’impulsa des dels grups de treball, i enguany, començaran a caminar dos nous grups: el grup de treball de projectes artístics comunitaris i el grup de treball de prevenció de les violències sexuals a les EMMA. Recordeu que a la XEMMA poden participar diverses persones de cada centre i municipi.

En el calendari de les XEMPA, veureu que enguany impulsem diverses línies de treball alhora. En funció de la vostra disponibilitat, interès o experiència, podeu participar en totes o triar a quina línia us agradaria més implicar-vos. Recordeu que podeu participar diverses persones de cada centre i municipi.

Si us interessa participar en algun dels grups de treball, poseu-vos en contacte amb la secretaria tècnica a secretariaxarxes@diba.cat i us informarem.