25/11/2021 11:16 h.

Constitució de la Comissió de Formació de les escoles municipals de persones adultes

S’ha constituït la Comissió de Formació de les escoles municipals de persones adultes que està formada per 15 persones: 11 directors/es d’escoles municipals de persones adultes de 11 municipis de la província de Barcelona (Castellar del Vallès, Llinars del Vallès, Palau-solità i Plegamans, Polinyà, Premià de Dalt, Sant Celoni, Sant Quirze del Vallès, Santa Maria de Palautordera, Sitges, Terrassa i Vallirana) i 4 tècnics/es de la Gerència de Serveis d’Educació.

L’objectiu d’aquesta comissió és detectar, recollir i ajustar a les realitats de cada moment les necessitats formatives de les direccions i els docents d’aquests centres. A partir d’aquestes necessitats la Gerència de Serveis d’Educació dissenyarà anualment un Pla de Formació adreçat a les Escoles municipals de persones adultes.

Aquesta comissió es reunirà dos cops a l’any i la primera reunió serà el proper 15 de desembre.