08/07/2021 15:09 h.

Els grups de treball de la XEMMA continuen la seva activitat

La Xarxa d’Escoles Municipals de Música i Arts (XEMMA) disposa de tres grups de treball en marxa, que han treballat de forma virtual durant el darrer curs escolar.

En primer lloc, el grup de Centres Integrals de les Arts, que té la finalitat d’explorar, analitzar i compartir procediments, propostes i projectes des de pràctiques artístiques diverses, ha treballat elaborar un relat per posar en valor uns centres de les arts pensats en benefici d’unes pràctiques i contextos artístics centrats en les persones i en la comunitat. Actualment s’està acabant de maquetar la publicació i es preveu inicial la creació d’un material audiovisual per a la seva comunicació.

El Grup de Millora Contínua, ha elaborat el document “Marc per a la millora i la innovació a les escoles municipals de música i arts” redactat pel Boris Mir en col·laboració amb Ruben Bes, Joan Fargas i Jordi Soler, de l’Escola Superior de Música de Catalunya. Durant els darrers mesos, s’ha realitzat la recollida de pràctiques de millora de referència per a exemplificar el Marc de Millora, i actualment s’està acabant de redactar i editar un nou document recopilatori per a la seva publicació.

Per últim, s’ha reiniciat l’activitat del Grup de Recursos, que es reunirà el 15 de juliol, i que es planteja treballar diversos reptes de gestió de personal, com les opcions per a cobrir suplències i els perfils professionals del personal docent de les EMMA.