19/10/2022 14:15 h.

Inscripcions obertes per la Trobada d’inici de curs de la Xarxa d’escoles bressol municipals

El dijous 27 d’octubre, de 9 a 12 h, tindrà lloc la Trobada d’inici de curs de la xarxa d’escoles bressol municipals, a l’Espai Lluïsos de Gràcia.

Aquesta trobada és molt especial per diverses raons. En primer lloc, és la primera trobada presencial que es fa amb aquesta Xarxa des de l’inici de la pandèmia.

A més, es presentarà la “Guia de Coeducació a les escoles bressol municipals” que ha elaborat l’entitat Coeducacció amb la col·laboració del grup de treball de Coeducació de la XEBM. Aquesta guia ofereix orientacions i eines, tant als equips educatius de les escoles bressol com als tècnics i tècniques municipals, perquè l’educació igualitària sigui una realitat per a tots els infants des de l’inici de l’escolarització.

Tancarem la sessió compartint les línies de continuïtat del Grup de treball de coeducació  i presentarem el nou Grup de treball d'atenció als infants amb necessitats específiques de suport educatiu.

La trobada està adreçada als electes, càrrecs municipals i equips directius dels municipis i escoles bressol municipals adherits a la Xarxa EBM. Si en formeu part i no heu rebut un correu convidant-vos a participar, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de l'adreça secretariaxarxes@diba.cat.

Us esperem!