Interpretació de l'actualitat jurídica en l'àmbit educatiu. Repàs de normativa del 3er quadrimestre i tema: La reinternalització de serveis municipals

En aquest seminari s’ofereix un espai d’informació comentada que permet als responsables no juristes d’àrees i serveis educatius estar al corrent novetats en legislació educativa. A la primera part es farà un repàs de les novetats legislatives del segon trimestre i a la segona part es desenvoluparà el tema “La reinternalització de serveis municipals”.

Codi de l'edició: EXT2024/0959

Modalitat: seminari presencial

Destinataris: tècnics/es municipals d’educació de la demarcació de Barcelona

Dates: 13 de novembre de 2024