L’escola municipal de música i arts al servei de la ciutadania. La pràctica artística com a agent de canvi

En aquest seminari s’identificaran les EMMA com a servei públic, es coneixerà la missió i la visió d’aquest servei. Es compartiran criteris per dissenyar la seva oferta formativa. Es donaran a conèixer models de governança i organització. Es presentarà la Guia política educativa local: Gestió i Organització de les EMM. I, finalment, es posarà en valor la Xarxa d’Escoles municipals de música i arts.

Codi de l'edició: EXT2024/0931

Modalitat: seminari en línia

Destinataris: regidors i regidores d’educació

Dates: 21 de juny 2024

Horari: de 10.00 a 12.00 h.

Docents:

• Ignasi Gómez, secretari acadèmic de l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya)
  • Ruben Bes, cap del departament d’educació i mediació artística de l’ESMUC i co-gerent de L’Escola d’Arts en Viu de l’Ajuntament de El Prat de Llobregat.

Durada: 2 hores de vídeo-formació