11/05/2023 11:31 h.

Oberta la convocatòria de beques pel Màster de l’ESMUC

La Diputació de Barcelona, a través de la Gerència de Serveis d’Educació, impulsa la millora de la qualificació professional dels empleats i empleades dels governs locals de la demarcació de Barcelona per tal d’assolir la màxima eficàcia en la prestació de serveis dels equips directius de les escoles municipals de música i centres de les arts.

En aquest sentit, ha convocat, per tercer any consecutiu, 2 beques, d’un import de 1.500€ cadascuna, destinades a cobrir parcialment el cost total de la matrícula de la 3a edició del Màster de direcció i gestió de centres educatius artístics 2023-2024 de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC).

Aquest Màster té per objectiu formar membres d’equips directius de centres formatius artístics en l’àmbit de la gestió de centres educatius de música i arts.

La data d’inici del Màster és el 15 de setembre de 2023 i la finalització el 12 de juliol de 2024.

Les sol·licituds d’aquestes beques es poden tramitar fins el 15 de juny de 2023 mitjançant l’aplicació Gestforma. Un cop s’hagi fet la inscripció caldrà que la validi el/la Responsable de Formació de l’ajuntament.