02/03/2022 13:33 h.

Nou espai de reflexió sobre el rol docent a les EMPA

La Xarxa d’Escoles Municipals de Persones Adultes impulsa un nou Espai de Reflexió sobre “El Rol docent”.

Amb l’actual context de les escoles, es creu necessari continuar avançant en el tema per donar resposta a diverses qüestions al voltant del rol docent a les escoles municipals de persones adultes: quin ha de ser el rol docent? Quines competències ha de tenir el professorat per a desenvolupar el seu rol? Què preocupa al professorat de les escoles municipals sobre el rol docent? Quines necessitats tenen? Quines accions podríem impulsar per a donar-hi suport?

L’objectiu principal és facilitar un espai de treball entre iguals, on plantejar interrogants i reptes sobre el rol docent a les escoles de persones adultes a dia d’avui, compartir necessitats i reflexionar sobre possibles accions a impulsar en el marc de la Xarxa EMPA.

Inicialment s’ha previst realitzar tres trobades virtuals entre els mesos de març i maig, en les que participaran personal docent i directiu de les escoles municipals de persones adultes de la província.

Si estàs interessat/da en participar i encara no t’hi has inscrit, posa’t en contacte amb la secretaria tècnica enviant un correu electrònic a secretariaxarxes@diba.cat.

La primera trobada es realitzarà el 4 de març a les 10h.