27/09/2021 11:01 h.

Obertes les inscripcions per la trobada d’inici de curs de la XEBM

El proper 15 d’octubre de 2021 tindrà lloc la trobada d’inici de curs “La familiarització a l’escola bressol: la importància de la creació dels primers vincles”, de 9.30 a 12.30 h, a través de la plataforma ZOOM.

Obrirem aquesta trobada inaugural del curs, amb la presentació dels equips directius de les escoles municipals de Castelldefels, els quals ens explicaran per què han apostat per la familiarització i que els hi ha aportat aquest canvi. Després, compartirem en grups petits com ho fem a les nostres escoles, què volem millorar i com ho podríem fer. La trobada finalitzarà amb la presentació del Pla de treball per la Xarxa d’EBM pel curs 2021 -2022.

Si ets un municipi o escola adherida i no has rebut encara la teva invitació, contacta amb nosaltres aquí: secretariaxarxes@gmail.com. I si el que passa és que encara no has fet la inscripció, afanya’t que les places volen!