Primers auxilis per a mestres i educadores d'escoles bressol municipals – edició EBM Artès

Identificació dels perills que ens envolten. Entendre el concepte de prevenció i aplicar-lo correctament. Ser capaç d'identificar una situació de perill i alertar-la correctament. Entendre el concepte genèric del PAS (Protegir, Avisar, Socórrer). Ser capaç de realitzar el PAS en casos reals. Adquisició dels recursos necessaris per actuar en les situacions d'emergència més comuna. Realització de les tècniques de SVB (Suport Vital Bàsic) incloent RCP (Reanimació Cardiopulmonar), OVACE (Obstrucció de la Via Aèria per Cos Estrany) i PLS (posició lateral de seguretat). Aplicació dels diferents protocols. Actuació correcte en les situacions d’urgència que es puguin produir dins de l’àmbit educatiu.

Codi de l'edició: EXT2024/0892

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: educadores d’escoles bressol municipals

Dates: 26 juliol 2024

Horari: de 9.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 h

Docents:

Ricardo Valverde. Docent de la Creu Roja amb àmplia experiència en temari sanitari. Estudiant d'infermeria i instructor de SVB + DEA acreditat pel Consell Català de Ressuscitació i l'European Resucitation Council.

Durada: 8 hores