21/06/2023 13:00 h.

Programa de la Trobada Plenària de la Xarxa d’Escoles Municipals de Música i Arts

Ja podeu consultar el programa de la Trobada Plenària de la Xarxa d’Escoles Municipals de Música i Arts, l'espai de trobada del conjunt de municipis adherits a la XEMMA, que tindrà lloc el divendres 30 de juny, de 9.30 a 14 hores al Centre Francesca Bonnemaison (C/ Sant Pere Més Baix, 7 de Barcelona).

En aquesta trobada, farem balanç de l’activitat de la Xarxa, compartirem experiències i coneixerem el treball dels grups de treball i les properes línies de treball de la Xarxa. Per fer-ho, els i les docents dels grups de treball han preparat activitats i dinàmiques participatives, amb l’objectiu de transmetre de forma vivencial el que implica participar de forma activa a la XEMMA.

També comptarem amb la participació de persones expertes que han acompanyat la Xarxa en el darrer any, com la Begonya Folch, formadora i Professora d'Ensenyament Secundari i la Montse Plaza, Doctora en Psicologia Social, especialitzada en violència masclista, maternitat i criança.

Recordeu que les places són limitades. Si encara no us heu inscrit, podeu formalitzar la vostra inscripció.