Projectes comunitaris a les EMMA: del concepte a la praxi - edició EMM Esparreguera

Oferim idees clau per a estructurar, planificar i implementar projectes comunitaris amb les diferents arts, especialment teatre, música i dansa de forma competent.

Es dotarà també al professorat de recursos didàctics que afavoreixin el procés d’ensenyament-aprenentatge d’una forma cooperativa, significativa i funcional.

Codi de l'edició: EXT2024/1054

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: professorat d’escoles municipals de música, dansa i centres de les arts

Dates: 9 i 11 de juliol de 2024

Horari: de 9.00 a 14.00 h

Docents:

• Ferran Badal, professor del Departament de Pedagogia de  l'ESMUC, Coordinador de l'EMM Mataró.
  • Laia Serra, Doctora en Ciències de l'Educació, professora del Grau d’Educació Social i Treball Social, responsable de l'àrea de Comunitat i de l'àrea de Coneixement de Musicoop i lidera l'àrea de Música i Comunitat de l'Escola Municipal de Música de Mataró. Creadora del projecte 4cordes-Musicop i codirectora de Comusitària.
  • Marta Dalmau, ballarina especialitzada en Arts escèniques i Educació, Dansa comunitària i processos creatius.

Durada: 10 hores presencials