19/07/2023 10:00 h.

Resolució de les 2 beques de la 3a edició del “Màster de direcció i gestió de centres educatius artístics 2023-2024” de l'ESMUC

La Diputació de Barcelona, a través de la Gerència de Serveis d’Educació, va convocar 2 beques, d’un import de 1.500 € cadascuna, que han sol·licitat 3 directors/es d’escoles municipals de música i centres de les arts de la província de Barcelona.

Han guanyat aquestes 2 beques la directora de l’Escola municipal de música de Sallent i el director de l’Escola municipal de música d’Olesa de Montserrat. Enhorabona als dos.

La Diputació de Barcelona, a través de la Gerència de Serveis d’Educació, impulsa la millora de la qualificació professional dels empleats i empleades dels governs locals de la demarcació de Barcelona per tal d’assolir la màxima eficàcia en la prestació de serveis dels equips directius de les escoles municipals de música i centres de les arts.

Les beques convocades en aquesta ocasió, estan destinades a cobrir parcialment el cost total de la matrícula de la 3a edició del “Màster de direcció i gestió de centres educatius artístics 2023-2024” de l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC).

Aquest màster té per objectiu formar membres d’equips directius de centres formatius artístics en l’àmbit de la gestió de centres educatius de música i arts. La data d’inici serà el 15 de setembre de 2023 i finalitzarà el 12 de juliol de 2024 amb la defensa posterior de Treball Final de Màster.

Per resoldre la convocatòria s’han seguit els criteris exposats a les bases. Dos d’aquests criteris van ser: formar part de l’equip directiu d’una escola municipal de música de la província de Barcelona adherida a la Xarxa d’Escoles municipals de música i arts i formar part activa d’algun Grup de treball d’aquesta Xarxa d’Escoles de Música i Arts de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona.