28/07/2021 10:03 h.

'Actuem amb energia' i 'Menys plàstics, més vida', al vostre municipi!

L'exposició Actuem amb energia està pensada per a sales expositives i espais interiors i Menys plàstics, més vida, per ubicar-la al carrer o en espais oberts.

La Diputació de Barcelona es fa càrrec del transport, muntatge i desmuntatge de l’exposició i de les despeses que suposa.

És molt important que reviseu els requeriments de la mostra abans de sol·licitar-la.

Si hi esteu interessats/des, ens les podeu demanar a través del formulari que trobareu en aquest enllaç.

Imatge de l'exposició Menys plàstics, més vida.

Condicions per a la sol·licitud de l’exposició Actuem amb energia:

• Espai expositiu d'un mínim de 125 m2. Amb tot, l'exposició és modular i pot instal·lar-se de forma fraccionada en diferents sales més petites (mínim dues sales de 80 + 45 m2).
  • Passos de porta de mesures mínimes 90 x 222 cm (consultar en cas contrari).
  • Sala de muntatge a peu de carrer o bé amb muntacàrregues de mesures mínimes de porta 90 x 222 cm.
  • Alçada de sala mínima necessària de 3 metres.
  • Instal·lació elèctrica per endollar equips a 220v. Les estructures disposen d'il·luminació pròpia; amb tot, la il·luminació general de la sala hauria de ser mitjançant focus que es puguin dirigir i per tant, controlar la llum.
  • Cal que la sala disposi d’un mínim de 3 endolls.
  • Per comprovar que es compleixen els requisits del lloc, es demanarà un plànol acotat de la sala amb les mesures i alçada de l'espai i ubicació dels endolls.

Condicions per la sol·licitud de l’exposició Menys plàstics, més vida:

• L’exposició s’ha d’ubicar en un espai exterior tipus jardí, parc, pati interior... No es pot situar l’exposició al passeig marítim o a la primera línia de costa. Evitem així que es malmetin les lones i estructures per la brisa marina.
  • Durant el període que tingueu l’exposició en préstec, un tècnic/a de l’ajuntament n’ha de verificar periòdicament el correcte estat de les estructures. D’aquesta manera evitem que els possibles desperfectes puguin ocasionar cap dany a tercers.
  • Es recomana que el període de préstec no coincideixi amb la Festa Major ni amb cap data festiva al municipi. En cas que es vulgui demanar en alguna data assenyalada, el municipi es responsabilitza de qualsevol desperfecte en les lones o estructures.

Cal garantir que es disposarà de permís per situar l’exposició a la via pública i, si és possible cal situar-la en un espai on l’exposició pugui estar vigilada, per exemple davant de l’ajuntament o equipament públic.

Exposicions

La Gerència de Serveis de Medi Ambient ofereix als ajuntaments de la província de Barcelona cinc exposicions itinerants i una exposició permanent situada al Centre d’Estudis del Mar de Sitges, com a eines de sensibilització i divulgació ambiental. Més informació a la pàgina web.