28/07/2021 09:55 h.

Es lliuren les Agendes Escolars del Medi Ambient i el Desenvolupament a 141 municipis

Les Agendes Escolars del Medi Ambient i el Desenvolupament i els Calendaris 2021-2022 ja s'han lliurat als 141 municipis de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat que els van demanar.

Aquest any s’han produït 85.000 unitats d’Agendes Escolars i 8.000 calendaris, que arribaran al setembre a milers d’alumnes i a centenars d’escoles de Catalunya.

La temàtica del curs se centra en l’emergència climàtica. Els qui disposin d’aquests materials podran resoldre els enigmes que s’hi amaguen per tal d’obtenir una informació reveladora especialment adreçada als i les joves.

L’Agenda Escolar del Medi Ambient i el Desenvolupament és un recurs d’educació ambiental adreçat a joves estudiants de secundària, que la Diputació de Barcelona, a través de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, ofereix als municipis que en són membres.

Conté els apartats característics d’una agenda escolar qualsevulla, amb la particularitat que al llarg del curs s’inclouen continguts relacionats amb la sostenibilitat, en forma d’activitats o informacions setmanals diverses. Tot amb l’objectiu de donar a conèixer entre l’alumnat els conceptes del desenvolupament sostenible i estimular i promoure conductes ambientalment responsables i de respecte vers el medi.