22/09/2022 09:18 h.

L’escape room 'Qüestió de temps', sobre canvi climàtic, s'estrena a Vilafranca del Penedès

L'activitat, a Vilafranca del Penedès

L’activitat, emmarcada dins de la Setmana Europea de la Mobilitat i la Setmana Europea de l’Energia, inclou elements informatius i un espai infantil amb propostes lúdiques per conscienciar sobre l’emergència climàtica.

Vuit municipis de la província acolliran entre aquest dijous, 22 de setembre, i el 16 d’octubre “Qüestió de temps”, una activitat de carrer sobre el canvi climàtic basada en la dinàmica dels escape rooms. Les persones participants hauran de superar en grup i en un temps màxim de 15 minuts cinc proves d’habilitat i coneixements. Amb aquesta proposta lúdica, adreçada a un públic de més de 10 anys, es vol conscienciar la ciutadania sobre l’emergència climàtica i involucrar-la perquè emprengui accions de mitigació i d’adaptació. Amb la denominació “Qüestió de temps” es posa de manifest que les conseqüències del canvi climàtic es manifestaran més tard o més d’hora segons les actuacions individuals.

A més de l’escape room, l’espai inclou elements informatius i un racó infantil amb propostes lúdiques per descobrir els continguts de l’exposició “Qüestió de temps”, que es pot visitar en línia.

Calendari

L’escape room “Qüestió de temps” arrenca a Vilafranca del Penedès i continuarà a Sant Vicenç de Castellet, Mollet del Vallès, Montornès del Vallès, la Nou de Berguedà, Granollers, Súria i Sant Just Desvern.

Municipi

Esdeveniment

Data i hora

Vilafranca del Penedès

Fira de la Mobilitat Sostenible

22 de setembre, de 17 a 20 h

Sant Vicenç de Castellet

Pedalada contra el Canvi climàtic

25 de setembre, de 10:30 a 13:30 h

Mollet del Vallès

26 de setembre

Montornès del Vallès

27 de setembre, de 17 a 20 h

La Nou de Berguedà

2 d'octubre, d'11 a 14 h

Granollers

8 d'octubre

Súria

15 d’octubre, 10 a 12:30 h

Sant Just Desvern

Fira Sant Just al carrer.

16 d’octubre, d'11 a 14 h

*Fotografia actualitzada el 3/10/2022