31/07/2024 12:37 h.

El Ple de la Xarxa de Memòria Democràtica del Baix Llobregat es reuneix a Esplugues de Llobregat

Els assistents visiten l'espai del Pont d'Esplugues

El 4 de juliol de 2024 s’ha celebrat el Ple de la Xarxa de Memòria Democràtica del Baix Llobregat a la Sala Masoveria del Museu d’Esplugues, amb la implicació de l’Ajuntament. Hi han participat diferents regidors de Memòria Democràtica de la comarca i entitats com l’Amical de Mauthausen, l’Associació Buchenwald i CCOO del Baix Llobregat. També hi han participat representants del Memorial Democràtic de la Generalitat i F. Xavier Menéndez, responsable del Programa de memòria democràtica de la Diputació de Barcelona. La sessió ha estat conduïda per la consellera de Cultura i Memòria Democràtica del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Lídia Muñoz, i la regidora de Memòria Democràtica de l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, Maribel Aguilera.

L’objectiu de la trobada ha estat fer el seguiment dels diferents projectes que s’estan duent a terme a la comarca. La sessió ha finalitzat amb la visita a un dels espais de memòria democràtica d’Esplugues de Llobregat, el Pont d’Esplugues, amb un recorregut històric pel centre històric, conduït per l’historiador Jordi Amigó.

Podeu consultar l'enllaç a la notícia aquí.