10/10/2022 07:24 h.

Jornada sobre Cultura de la Pau i Memòria a Santa Margarida i els Monjos

Jornada "Fomentem la cultura de pau. El paper de les polítiques de memòria i patrimoni en municipis petits i intermitjos de Catalunya” realitzada el passat 7 d'octubre

El passat 7 d’octubre de 2022 va tenir lloc al Castell de Penyafort a Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès) la jornada "Fomentem la cultura de pau. El paper de les polítiques de memòria i patrimoni en municipis petits i intermitjos de Catalunya”, amb la participació de diversos municipis catalans.

Es tracta d’una trobada organitzada per la Xarxa d’Alcaldes i Alcaldesses per la Pau de Catalunya i l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos, amb el suport de la Diputació de Barcelona (Direcció de Relacions Internacionals i Programa de Memòria Democràtica, Àrea de Presidència).

A la Jornada es van visitar els espais de MD del municipi (Castell de Penyafort i Centre d’Interpretació de l'Aviació Republicana i la Guerra Aèria, CIARGA) i es van exposar diverses experiències municipals emergents i innovadores sobre la memòria, el patrimoni i la pau (vegeu programa)

Accedeix al programa de la jornada : programa