27/02/2024 18:27 h.

Reunió amb el director general de Memòria Democràtica de la Generalitat

El diputat de Memòria Democràtica de la Diputació s’hi reuneix amb l’objectiu d’intercanviar les experiències de les administracions respectives

El 26 de febrer passat, el diputat delegat de Memòria Democràtica de la Diputació de Barcelona, Jesús Naharro, es va entrevistar amb el director general de Memòria Democràtica del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Alfons Aragoneses, per tal de conèixer les polítiques i prioritats dels programes en memòria democràtica respectius.

El director general, que anava acompanyat del subdirector general, Alejandro Quintana, va exposar les línies de les polítiques del departament i les darreres novetats de la tramitació parlamentària del Projecte de llei de memòria democràtica. Jesús Naharro va exposar les línies del Programa de memòria democràtica de la Diputació, i va destacar l’èxit de convocatòria de les subvencions als ajuntaments, en el marc del Catàleg de recursos i serveis 2024.

En l’entrevista es van analitzar els elements de confluència de les polítiques respectives en l’àmbit municipalista (per exemple, pel que fa a la xarxa d’espais), i tots dos es van comprometre a detectar i definir els aspectes en què col·laborar en el futur.