30/01/2023 08:04 h.

Sant Just Desvern commemora el dia de l’Holocaust

El 27 de gener es commemora el dia internacional en memòria de les víctimes de l’Holocaust, una data marcada per la ONU.

Son molts els ajuntaments que programen actes d’homenatge i commemoració en aquesta diada. El responsable de Memòria democràtica de la Diputació de Barcelona va assistir al que va organitzar l’Ajuntament de Sant Just Desvern a les Escoles, presidit per l’alcalde del municipi, en el que es va fer la lectura del manifest d’aquest any, preparat per l’Amical de Mauthausen. Durant l’acte es va poder visitar la exposició “Residents i deportades”, una exposició itinerant de l’Amical de Mauthausen, instal·lada a l’equipament, i també es va poder assistir a una visita guiada al Refugi de la Guerra Civil que es troba al subsòl de Les Escoles.