24/10/2022 07:39 h.

Segona edició del premi Persevera

Segona edició del premi Persevera que organitza l’Ajuntament de Cervelló en honor al President Tarradellas.

El passat 23 d’octubre de 2022 va tenir lloc l’acte de lliurament del segon premi “Persevera” al músic Jordi Savall. Es tracta d’un premi instituït per l’Ajuntament de Cervelló, amb el suport de la Diputació de Barcelona, en memòria del president Josep Tarradellas, que te com a objectiu reconèixer la perseverança (una de les virtuts del President) en el camp de la cultura, la ciència, l’esport, etc. Com l’any passat, la gala es va celebrar a l’església romànica de Santa Maria de Cervelló: llavors el guardonat fou el Doctor Bonaventura Clotet.

El premi, anual, és una de les actuacions que l’ajuntament de Cervelló, vila natal del MH President de la Generalitat i de la Diputació de Barcelona (1977- 1980), Josep Tarradellas i Joan, ha decidit tirar endavant amb vocació de permanència, per tal d’honorar el seu fill il·lustre. Les activitats de 2022,organitzades per l’ajuntament de Cervelló, han comptat amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona (Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General Àrea de Presidència). La Diputació va estar representada en l’acte per Jesús Naharro Rodríguez, diputat delegat de salut pública i consum i alcalde d’Abrera.