Novetats

La Diputació impulsa la connectivitat d’alta velocitat al Montseny, Olèrdola i Sant Quirze de Besora

Els ajuntaments del Montseny, Olèrdola i Sant Quirze de Besora han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori. A més, també proposen l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en aquests municipis, d’acord amb els interessos de connectivitat dels ajuntaments i tenint en compte el marc regulador vigent.

08/01/2024 13.08 h.

La Diputació promou l’alta velocitat al territori a Fogars de Montclús i Sant Cebrià de Vallalta

Els ajuntaments de Fogars de Montclús i Sant Cebrià de Vallalta  han rebut, per part de la Diputació de Barcelona, els estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori. Aquests estudis proposen l’estratègia de planificació del desplegament de les infraestructures de telecomunicacions en aquests municipis, d’acord amb els interessos de connectivitat dels ajuntaments i tenint en compte el marc regulador vigent.

05/01/2024 11.38 h.

Analitzada la cobertura mòbil a Teià

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l’Ajuntament de Teià un estudi de cobertures de telefonia mòbil. Gràcies a aquest projecte, l’Ajuntament de Teià pot conèixer l’estat real de la cobertura i la qualitat del servei de telefonia mòbil al municipi, per tal de definir actuacions de millora de les prestacions vinculades a aquest servei de telecomunicacions.

15/12/2023 10.27 h.

Aguilar de Segarra i Montmajor promouen l’alta velocitat al territori

La Diputació de Barcelona ha lliurat estudis de provisió de banda ampla als ajuntaments d’Aguilar de Segarra i Montmajor per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

15/12/2023 09.46 h.

La Diputació promou l’alta velocitat al territori

Els ajuntaments de Lluçà, Mura, Sant Pere de Riudebitlles i Sant Quirze Safaja han rebut, de la Diputació de Barcelona, estudis de provisió de banda ampla per impulsar la connectivitat d’alta velocitat al territori.

01/12/2023 08.20 h.

S'estan mostrant 11 - 15 de 50 resultats.