Novetats

05/03/2024

La Diputació de Barcelona, a través de la seva marca turística Barcelona ist viel mehr (Barcelona és molt més), participa del 5 al 7 de març a la Fira ITB Berlín per donar a conèixer l’oferta turística de les comarques de Barcelona. La Diputació comptarà amb un mostrador propi on es representarà la província de Barcelona, en el marc de l’estand institucional de l’Agència Catalana de Turisme. Enguany es comptarà també amb la presència de Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme.

27/02/2024

Un total de 76 empreses i serveis turístics del Baix Llobregat han rebut la Certificació Biosphere Sustainable Certified, que reconeix les bones pràctiques en gestió sostenible de les empreses turístiques i serveis. D'aquestes, 6 l'obtenen per primer cop, i 70 la renoven. La certificació, impulsada per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç, s’ha lliurat aquest dilluns en un acte celebrat a La Torre dels Lleons, a Esplugues de Llobregat.

22/02/2024

La Destinació Barcelona, formada per la ciutat i les comarques de la província, ha superat les 1.000 empreses i entitats turístiques amb Certificació Biosphere Sustainable, que reconeix les bones pràctiques en gestió sostenible de les empreses turístiques i serveis.

Concretament, 1.043 empreses i entitats (487 de Barcelona ciutat i 556 de la resta de les comarques de la província) s’han acreditat amb el programa Compromís per a la Sostenibilitat Turística Destinació Barcelona Biosphere. El projecte, nascut el 2017 i impulsat per la Diputació de Barcelona amb l’Institut de Turisme Reponsable (ITR) i la Cambra de Comerç de Barcelona, va incorporar l’any 2019 l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de Turisme de Barcelona. L’objectiu és reconèixer aquelles entitats que aposten per una gestió respectuosa amb el medi ambient, la cultura i el retorn social i econòmic de la ciutat i les comarques de Barcelona.

22/02/2024

Un total de 69 empreses i serveis turístics de l’Alt Penedès han rebut la Certificació Biosphere Sustainable Certified, que reconeix les bones pràctiques en gestió sostenible de les empreses turístiques i serveis. D'aquestes, 14 l'obtenen per primer cop, i 55 la renoven. La certificació, impulsada per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç, s’ha lliurat aquest dimecres en un acte celebrat a l’Auditori municipal Maria Rosa Juncosa de Vilafranca del Penedès.

19/02/2024

La Diputació de Barcelona ha elaborat una base de dades de l’oferta de turisme de reunions de les comarques de Barcelona, que ha identificat un total de 1.419 empreses entre les diferents categories: activitats, espais singulars, serveis, allotjament, restauració i team building. L’objectiu de l’inventari, que s’anirà actualitzant, és detectar l’oferta de turisme de reunions de la província, per zones i per tipologies, per poder establir estratègies i donar resposta a peticions del sector. Les comarques de la marca Costa Barcelona concentren el gruix de les entitats d’aquesta tipologia, especialment el Maresme.

S'estan mostrant 26 - 30 de 190 resultats.