Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

  • Comissions del grup de treball de Mediació en Consum de la XLC

    Imatge: Diputació de Barcelona

    01/07/2024 10:43 h.

    Els dies 17 i 18 de juny es varen reunir, en format telemàtic, les comissions sorgides de la primera trobada del Grup de Mediació en Consum de la Xarxa Local de Consum (XLC)  del passat 4 d’abril de 2024 que tenia com objectiu presentar el seu Pla de Treball i d’on van sorgir diferents propostes com la d’analitzar la possibilitat d’oferir nous recursos als ens locals en matèria de mediació en consum, crear un espai virtual específic per a la mediació en consum i aportar protocols i models de documents per facilitar les mediacions.

     
  • Cercle de Comparació Intermunicipal: Oficines Municipals d'Informació al Consumidor

    Imatge: Diputació de Barcelona

    01/07/2024 10:27 h.

    El Cercle de Comparació Intermunicipal de les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor és un instrument de suport a l'avaluació i millora de la prestació del servei que faciliten les oficines municipals d'informació i defensa del consumidor a la ciutadania. La iniciativa està impulsada pel Servei de Programació de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital i el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona.

     
  • Las UMIC visitan 86 municipios este mes de junio

    31/05/2024 13:45 h.

    Las Unidades Móviles de Información al Consumidor (UMIC) de la Diputación de Barcelona continúan haciendo ruta en aquellas poblaciones donde no hay un servicio municipal de consumo. Gracias a las UMIC, los ciudadanos de la demarcación de Barcelona pueden conocer y ejercer, desde la proximidad, sus derechos como personas consumidoras. Durante el mes de junio, los vecinos y vecinas de 86 municipios podrán presentar sus consultas y reclamaciones gratuitamente.

     
  • La XLC analiza las necesidades de los Servicios Públicos de Consumo

    23/05/2024 10:24 h.

    La Red Local de Consumo (XLC) ha analizado en una primera reunión del grupo de trabajo las necesidades de los Servicios Públicos de Consumo. El objetivo de este grupo de trabajo es redactar el Plan de impulso y de mejora de los Servicios Públicos de Consumo.

     

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 183 resultados.