Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

• Olga Serra Luque, nueva diputada delegada de Comercio y Consumo de la Diputación de Barcelona

19/09/2023 11:28 h.

Olga Serra Luque es la nueva diputada delegada de Comercio y Consumo de la Diputación de Barcelona, por el mandato 2023 – 2027. Nació en 1974 en Terrassa y es 1.ª teniente de alcaldía de Vacarisses. Se licenció en Psicología en la Universidad UAB, con más de 15 años de experiencia en el ámbito de los recursos humanos, en investigación de trabajo, formación, etc.

• Guia per a electes: “La regidoria de consum”

29/08/2023 12:54 h.

L'objectiu prioritari d’aquest recurs en línia, és dotar d’eines i coneixements a aquelles persones que han d’assumir la responsabilitat de les polítiques de consum com a electes locals  i ajudar a establir en els municipis polítiques de consum que responguin a les necessitats actuals de la ciutadania, intel·ligents i eficaces, tant en benefici dels consumidors i les consumidores com dels equips tècnics que les han de portar a terme.

Manual en línia

• Les UMIC visitaran el pròxim mes de setembre 68 municipis

16/08/2023 13:00 h.

Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona continuen facilitant assistència personalitzada en aquelles poblacions on no hi ha un servei municipal específic de consum. Gràcies a les UMIC, els ciutadans de la província poden conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a persones consumidores. Durant el mes de setembre, els veïns i veïnes de 68 municipis podran presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

• Resolució de litigis en línia

26/07/2023 10:14 h.

El Centre Europeu del Consumidor a Espanya publica un nou fullet sobre la Plataforma de Resolució de Litigis en Línia (RLL) amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar el recurs com una forma fàcil, ràpida i barata de resoldre reclamacions entre consumidors i botigues en línia.

• Curs d'iniciació a la defensa de les persones consumidores en l’àmbit local

10/07/2023 10:07 h.

Aquest any 2023 ens retrobem amb la formació en format presencial fent una nova edició del "Curs d’iniciació a la defensa de les persones consumidores en l’àmbit local". L'acció formativa està dissenyada per proporcionar als assistents un aprenentatge bàsic en l'àmbit del consum.

Mostrando el intervalo 16 - 20 de 183 resultados.