FASE 2: Eina d’avaluació

Eina
reflexionar

1. Què has après dissenyant la imatge de la cooperativa?

Per exemple: quines coses noves has après sobre la imatge de les empreses? Quines tècniques de dibuix has utilitzat que no coneixies? Què has après fent el blog de la cooperativa? I en el treball conjunt amb els teus companys i companyes?…

2. Què has fet i què t’ha semblat? Selecciona les activitats que has fet i marca les que més t’han agradat i les que menys.

Què has fet? Què t’ha semblat?
Activitats Selecció Les que més t’han agradat Les que menys t’han agradat

Explicació del tema

Planifiquem la feina
Decidim un lema
Dissenyem el logotip
Preparem la imatge de la cooperativa
Dissenyem un blog
Gravem una falca de ràdio
Anem als mitjans de comunicació
...
Reflexionem sobre el que hem après

Descarregar la taula en format editable:
Quadre eina avaluació (Word)

3. Digues quina és l’activitat que més t’ha agradat i explica perquè.

FASE 2: Eina d’avaluació