Fase 6: Eina d’avaluació

Eina
reflexionar

1. Què has après fabricant els productes de la cooperativa?

Per exemple: què has après sobre la manera com fabriquen les empreses? Has descobert manualitats que no coneixies? Què t’ha semblat treballar en equip amb els teus companys i companyes? Ha estat fàcil o difícil?

2. Què has fet i què t’ha semblat? Selecciona les activitats que has fet i marca les que més t’han agradat i les que menys.

Què has fet? Què t’ha semblat?
Activitats Selecció Les que més t’han agradat Les que menys t’han agradat
Explicació del tema
Planifiquem la feina
Creem els nostres productes
Etiquetem i envasem
Donem a conèixer els nostres productes
...
Reflexionem sobre el que hem après

Descarregar la taula en format editable:
Quadre eina d'avaluació (Word)

3. Digues quina és l’activitat que més t’ha agradat i explica perquè.

Fase 6: Eina d’avaluació