02.07.2024

El passat 27 de juny va  tenir lloc la jornada Agendes Urbanes a la Mediterrània, organitzada pels departaments de Territori i d'Acció exterior i Unió Europea de la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de la Xarxa de ciutats mediterrànies MedCities.

01.07.2024

La Comunitat de Coneixement de la Xarxa d'Agendes Urbanes Locals (XAUL), va celebrar una sessió virtual dedicada a exposar la Programació d'activitats per al període 2024-2025, novetats i avanços en la redacció i implementació de les agendes locals.

25.04.2024

La GSHUA va participar en la jornada presencial "De Europa al Barrio", organitzada el passat dimecres 17 d'abril, per  l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, l'Observatori 2030 del Consell Superior de Col·legis d'Arquitectura de España (CSCAE) i Paisaje Transversal, en col·laboració amb el Ministerio de Vivienda y Agenda Urbana i la Diputació de Barcelona.

18.04.2024

La jornada va posar el focus en la reflexió sobre el model de relació entre les ciutats, els ciutadans i els diferents agents del territori en el marc de l’Agenda Urbana.

02.11.2023

El passat 16 i 17 d’octubre, es va acollir a Granada, la segona edició del Foro Urbano de España, organitzat pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana en col·laboració amb l’Ajuntament, la Diputació i la Universitat de Granada, la FEMP i ONU-Habitat.

25.10.2023

La GSHUA va participar a la jornada presencial "El potencial de les ciutats mitjanes, clau de l'horitzó 2030", organitzada per l'Ajuntament de Viladecans el passat dimecres 25 d'octubre.

16.10.2023

L'objectiu va ser obrir el debat entre els membres integrants de la XAUL (ens locals i Diputació) al voltant del repte de la implementació de les Agendes Urbanes.

16.10.2023

La Xarxa de les Agendes Urbanes Locals (XAUL) celebra una sessió virtual dedicada a compartir algunes experiències d'Agendes Urbanes Locals en municipis de la demarcació de Barcelona.

31.08.2023

La Comunitat de Coneixement de La XAUL va celebrar una sessió virtual, on es va presentar dos estudis metodològics realitzats en el marc del Projecte Impuls de les Agendes Urbanes Locals.

31.08.2023

La GSHUA participa en el 3r Congrés Internacional de Paisatge Urbà ICOUL Barcelona 2023, un fòrum internacional, dedicat a la difusió d’estratègies i instruments de gestió dels usos del paisatge urbà.

S'estan mostrant 1 - 10 de 14 resultats.