Oficines d’atenció ciutadana
El context de canvi tecnològic i l’evolució del concepte de ciutadania ha portat a les administracions públiques a repensar els canals i formes a través de les quals identificar, atendre i satisfer les necessitats de la ciutadania.
Les Oficines d'atenció ciutadana (OAC) són un dels principals espais d’interacció entre la ciutadania i l'administració i, per aquest motiu, es configuren com una peça clau en l'adaptació a aquesta nou context.
Amb aquest objectiu l’assistència tècnica que us oferim pot incloure:
- Creació d’una Oficina d’Atenció Ciutadana
- Desenvolupament i optimització de l’Oficina d’Atenció Ciutadana ja existent
Assistències realitzades (2019 - 2023)
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.