Informació, referència i préstec de documents

El Centre de Documentació de Biblioteca Pública (CDBP)  recull informació sobre biblioteca pública, tant pel que fa als aspectes més tècnics de la mateixa (planificació, gestió, qualitat,...) com aquells que recullen la vessant més social i cultural (lectura, dinamització, voluntariat, integració...).

La col·lecció està formada per:

• Monografies
  • Revistes especialitzades
  • Fotografies: digitals, en paper i diapositives de les biblioteques de la XBM des dels seus inicis
  • Plans d'acció i Memòries de les biblioteques de la XBM
  • Audiovisuals
  • Plans de lectura municipals
  • Fons històric
  • Documents de jornades i congressos
  • Arxiu de materials de producció pròpia: guies de biblioteques, materials de difusió, normatives.

El préstec de documents es regeix per la mateixa normativa de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

L'únic que cal és demanar-los a qualsevol biblioteca de la Xarxa, mitjançant el servei de préstec interbibliotecari, abonant el preu públic corresponent a dit servei (queden exempts del pagament els professionals que treballen a les biblioteques).

Per consultar qualsevol document: