Com és l'acció orientadora al nostre municipi? Posem a la persona en el centre - edició Mollet del Vallès

Fonaments teòrics que sustenten i possibiliten la base comú sobre què és i com es fa l’acció orientadora.

Continguts dels conceptes clau: acció orientadora, acompanyament personalitzat i integral, projecte de vida, trajectòria, transició, perspectiva de gènere, noves oportunitats educatives, etc. Criteris metodològics per saber com aplicar els recursos, actuacions i eines de l’acció orientadora.

Finalitats per aconseguir situar el focus en la persona jove i en el que aconseguirà i establir el mitjà necessari per aconseguir-ho. Eines per visualitzar el grau de personalització i acció integral de les diferents accions que es fan.

Codi de l'edició: EXT2024/1065

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: tècnics/es municipals d’educació i altres àrees i agents que participen en l’acció orientadora

Dates: 10 i 17 de juliol 2024

Horari: de 9.00 a 13.00 h

Docents:

Carme Martínez-Roca, Directora de programes d’orientació a Fem Pedagogia per una vida digna per a tothom. Doctora en educació i professora d’orientació professional a la UAB (Grau i Màster).

Durada: 8 hores presencials