Educació afectivo-sexual dels infants. Eines per acompanyar infants i famílies

L'objectiu principal d’aquesta formació és acompanyar a les educadores d’escoles bressol municipals en el procés d'incorporar l’educació afectiva i sexual integral, amb perspectiva coeducadora, des de la primera infància.

Codi de l'edició: EXT2024/0583

Modalitat: curs híbrid o semipresencial

Destinataris: educadores d’escoles bressol municipals

Dates: 8, 15 i 29 d'abril i 6 de maig de 2024

Horari: de 17.00 a 20.00 h.

Docents:

• Júlia Sánchez Andreo, Sociòloga i mestra de primària, creadora de La Ciranda. Cooperativa per l’acompanyament respectuós de les sexualitats en la infància i l’adolescència. Ha desenvolupat el programa “Celebrem la Sexualitat” per tota la comunitat educativa.
  • Itziar Aranaz Mota, Mestra d’infantil, psicopedagoga, máster en sexología i gènere. Formada en psicomotricitat preventiva Aucouturier. Ofereix formacions reconegudes pel Departament d’Educació a través del CAIEV per a professionals d’educació infantil, Escoles Bressols Municipals i Escoles d’infantil.

Durada: 12 hores (6 presencials i 6 de vídeo-formació)