Estratègies per millorar la comunicació de les activitats amb les famílies

En aquest curs s’adquiriran hàbits i estratègies que permetin comunicar millor les activitats educatives que ofereix el municipi. S’aprendrà a escriure continguts atractius que captin i mantinguin l’atenció del públic en diferents formats i suports: paper, web, cartellera i xarxes socials. Finalment, es reflexionarà sobre la pròpia aportació de valor per tal d’alinear els objectius de comunicació amb els objectius institucionals.

Codi de l'edició: EXT2024/0334

Modalitat: curs en línia

Destinataris: tècnics/ques municipals d’educació i professorat de centres educatius municipals

Dates: 19 i 26 de juny i 3 de juliol de 2024