La creació artística interdisciplinar a les escoles municipals de música i arts

Jornada en el marc del Grup de Treball Centres de les Arts de la Xarxa d’Escoles municipals de música i centres de les arts amb els objectius de promoure la creació artística interdisciplinar com a eina de les escoles municipals de música i arts, conèixer i compartir els processos de creació artística com a eina per fer comunitat i crear un projecte artístic interdisciplinar que pugui ser exportable als municipis.

Codi de l'edició: EXT2024/1603

Modalitat: jornada presencial

Destinataris: equips directius i docents de les escoles de música i arts del grup de treball “Centres de les arts” de la Xarxa d’escoles municipals de música i arts (XEMMA).

Dates: 5 d’octubre de 2024

Horari: de 9.30 a 14.00 h i de 15.00 a 17.00 h

Docents:

• Oriol Puig Taulé, periodista, crític i cronista d'arts escèniques. Cap de L'Apuntador.
  • David Espinosa. Creador artístic.
  • Marta Rodríguez Peribàñez. Mediadora artística d’arts plàstiques, art-terapeuta i educadora en art.
  • Cris Celada. Actriu, creadora escènica i dramaturga. Acompanya a grups des de la pràctica artística.

Durada: 7 hores i mitja presencials